De laatste lootjes.... - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Mient Riddersma - WaarBenJij.nu De laatste lootjes.... - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Mient Riddersma - WaarBenJij.nu

De laatste lootjes....

Door: Mient

Blijf op de hoogte en volg Mient

04 April 2010 | Nederland, Amersfoort

De laatste lootjes….
Het aftellen is nu werkelijk begonnen! Nog drie weken en op 27 april gaat het avontuur beginnen. Jeanet en Maddie, mijn reis- en fysiogenoten gaan a.s. donderdag naar Tjadjikistan en werken twee weken een intensief uitgedacht programma af w.o. contact met een daar al langer werkzame Schotse fysiotherapeute.
Jeanet blijft daarna en wij werken 2½ week samen in het Studyhome, waar we kinderen helpen met de meest noodzakelijke fysiotherapeutische interventies. De container, die wrs. aankomt net voordat ik arriveer, moet uitgepakt worden en alle materialen geordend en een klein werkplaatsje ingericht. De laatste weken ben ik als fysio alleen en ga ik door met een “programma” dat zich daarvoor gevormd heeft. Op 28 mei vlieg ik terug en na ruim een week vlieg ik met Joke naar Sicilië, waar we rondtoerend en kamperend het eiland gaan verkennen.
Langs deze weg wil ik iedereen bedanken voor het meedoen aan dit projekt, in het bijzonder Marcel Conradi en medewerkers van de OTH van De Hoogstraat; Ellen; Ad; Rolf; Joop; MRC te Doorn; Hartingbank; In der Maur; Franssen en niet te vergeten: Joke, Jenneke en Diederick, die mij wel eens mister Tjadjikistan noemde… en uiteraard mijn collega´s op De Hoogstraat, die het nodige geduld en begrip moesten opbrengen!

  • 04 April 2010 - 15:09

    Piet:

    Geweldig initiatief en ik ben benieuwd wat de kinderen met jullie hulp mogen ervaren. Mient blijf je ervaringen uploaden en we lezen met je mee. Goede reis en veel voldoening gewenst !

  • 05 April 2010 - 17:36

    Herman:

    Hoi Mient, Klinkt goed, ook wel spannend. Veel plezier en succes. Leuk om op de hoogte te blijven!!

  • 09 April 2010 - 18:46

    Hilda:

    Hé Mient,
    Het schiet nu echt op, spannend hoor. Op het werk heb je de deur al achter je dicht getrokken, nu je helemaal richten op je vertrek en het afscheid van Joke en de kinderen.

    Veel plezier in Tjadjikistan!

    liefs, Hilda

  • 13 April 2010 - 08:27

    Anka:

    Mient,
    ik heb je helaas niet meer gedag kunnen zeggen. Bij deze dan!!
    Heel veel succes en natuurlijk ook plezier in Tzazikistan (grapje. Leuk om via deze site op de hoogte te blijven en ik neem aan dat je me weet te vinden als ik nog iets kan betekenen!!
    Het gaat je goed!!!
    groet
    Anka

  • 13 April 2010 - 08:33

    Edith:

    Mient wat zal je popelen om te gaan en tegelijkertijd het reuze spannend vinden!
    Wens je natuurlijk nogmaals een hele goede reis en een onvergetelijke tijd. geniet en doe wel een beetje voorzichtig he mister Tjadjikistan!

  • 13 April 2010 - 10:16

    Esther:

    Dag Mient, Plotseling ben je weg....
    heel veel plezier, sterkte daar. Geweldig dat je dit doet!

  • 13 April 2010 - 10:44

    Mariska:

    Leuk dat je me de link van je reisreportage gegeven hebt. Je had wel een en ander verteld, maar de foto's spreken boekdelen over je reisdoel. Prachtig dat je dit gaat doen. Het lijkt me heel indrukwekkend om daar te werken en te gast te zijn. Ik blijf je zeker volgen via deze site! spreek je een beetje Russisch?
    Goede reis en tot ziens...

  • 13 April 2010 - 14:44

    Jeanet:

    hee Mient

    hier alles goed in Tadzjikistan.

    we zijn alweer veel kinderen aan het zien..helemaal top!!!ook weer nieuwe.
    Het was ontroerend hoe goed er geoefend is door degene die we in oktober hebben gezien, we zijn hun fysio oefenprogramma's aan het bijstellen.....tot gauw!
    groeten jeanet en maddy

  • 13 April 2010 - 15:22

    Hans Maarten...:

    Klinkt leuk, Mient! Hopelijk zie ik je voordien nog. Afscheid van 'mijn' senior FT is toch wel speciaal! Kom weer af en aan naar DH, wanneer ben jij daar nog? Groeten, HMK.

  • 13 April 2010 - 19:16

    Jacqueline:

    Mooi man! Ik wens je heel veel succes, voldoening en een prachtige ervaring toe.

  • 13 April 2010 - 20:32

    Elly:

    Nou mient hoop dat je de soep niet gaat missen ahahahah
    Heel veel succes
    Goede reis en maak er wat van.


  • 14 April 2010 - 09:53

    Marianne:

    Hoi Mient, Wat een prachtige foto's! Het echte aftellen is begonnen! Ik wens je veel plezier en vooral ook fantastische ervaringen toe!, groeten Marianne

  • 15 April 2010 - 07:10

    Nicole:

    Dag Mient,
    Heel veel succes gewenst! En kom veilig weer thuis.

  • 20 April 2010 - 07:54

    Joke Van Dam:

    Hallo Mient, ik heb je helaas niet meer persoonlijk een goede reis kunnen wensen, en wil graag van deze gelegenheid gebruik maken. Heel veel suc6 en geniet van deze ervaring. Groetjes, Joke van Dam

  • 20 April 2010 - 11:35

    Mira, Erik & Jelmer:

    He die oompje!

    We wensen je heel veel succes, plezier, geduld & mooie ervaringen toe, we volgen je wel via deze blog!

    Dikke kus,
    wij drie!

  • 27 April 2010 - 10:35

    Wim:

    Hallo Mient,
    Goede reis vandaag en veel succes.
    Hopelijk heb je nog even kunnen genieten van je MG.
    Groeten, Wim

  • 27 April 2010 - 13:19

    Wilma:

    Al op reis!!
    Veel plezier en sterkte.

  • 30 April 2010 - 18:58

    Wim Schultz :

    Beste Mient Ik wens je een goed en succesvol verblijf Ik zal je volgen tijdens je verblijf daar groetjes en heel veel succes tot gauw Wim

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amersfoort

Mient

Actief sinds 24 Jan. 2010
Verslag gelezen: 897
Totaal aantal bezoekers 70572

Voorgaande reizen:

18 September 2014 - 27 Oktober 2014

NGO-werk in Tadjikistan

07 September 2011 - 20 Oktober 2011

Home of Hope in Sri Lanka

27 April 2010 - 28 Mei 2010

Studyhome en fysiotherapie

Landen bezocht: