Tajikistan, voorbereidingen derde klus - Reisverslag uit Doesjanbe, Tajikistan van Mient Riddersma - WaarBenJij.nu Tajikistan, voorbereidingen derde klus - Reisverslag uit Doesjanbe, Tajikistan van Mient Riddersma - WaarBenJij.nu

Tajikistan, voorbereidingen derde klus

Door: Mient

Blijf op de hoogte en volg Mient

05 Februari 2015 | Tajikistan, Doesjanbe

Beste mensen,

in april/mei gaan Jeanet en ik weer richting Tajikistan. We gaan er o.a. werken/ trainingen geven in een nieuw revalidatie centrum. Destijds heb ik jullie (ongevraagd) toegevoegd aan de maillijst van deze blog en ik kan me voorstellen dat je liever het initiatief zelf wilt nemen. Daarom lijkt het me goed om jullie te vragen om de komende week te reageren of je nog verhalen van mij wil lezen en dit via een berichtje op deze blog. Bij geen bericht zal ik je dan verwijderen uit de lijst.

Hartelijke groet,
Mient

  • 05 Februari 2015 - 13:07

    Theo Eerkens:

    Hoi, Mient en Janet. Natuurlijk wil ik jouw, jullie verhalen lezen. Ik kijk er nu al naar uit....!!! goede voorbereidingen gewenst!

  • 05 Februari 2015 - 13:31

    Walter Bout:

    Beste Mient,

    Natuurlijk altij interesse voor leuke en boeiende verhalen.
    Weet niet of ik er altijd tijd voor heb, maar proberen kan ik het altijd.

    Heel veel plezier en hoop je snel weer te spreken.

    Met vriendelijke groeten,

    Walter

  • 05 Februari 2015 - 14:08

    Marian:

    Lieve Mient,

    TUUUUUUUUUUUUUUUURRRLIJK wil ik van de partij zijn...
    KAN NIET WACHTEN...

    groetjes,

    Marian

  • 05 Februari 2015 - 14:18

    Mira:

    Ik wil blijven lezen! Top, weer een nieuw avontuur, ik zei het toch al na de laatste keer, dit smaakt naar meer, leuk hoor!

  • 05 Februari 2015 - 14:31

    Johan Van Sweden:

    Graag blijf ik op de hoogte, Mient!
    Zie je zéér binnenkort....

  • 05 Februari 2015 - 15:01

    Sjoerd:

    Mient, deze zwaan-kleef-aan mail-kettingreactie is fraai uitgedacht. Gegeven de schoonheid van jouw beschrijvingen van eerdere belevenissen, sluit ik mij graag bij eerdere fans aan. Groet! Sjoerd

  • 05 Februari 2015 - 16:31

    Gerrie:

    Je weet toch dat ik een van je trouwe volgers ben.

  • 05 Februari 2015 - 17:46

    Monique Van De Molen:

    Hallo Mient, ook al reageren we niet altijd op je mail, we blijven graag op de hoogte, we vinden het leuk om je belevenissen en ervaringen te lezen, groet, Monique en Paul.

  • 05 Februari 2015 - 20:18

    Frans En Ingrid:

    Jaha, wij blijven ook graag op de hoogte van wat je daar allemaal uitspookt.
    Hele goede tijd daar! Tot zondag

  • 05 Februari 2015 - 20:45

    Jackie:

    Ik hoef geeneens reactie te geven:)
    Super stoer dat je weer gaat, in een revalidatie setting nog wel!
    xxx

  • 06 Februari 2015 - 12:00

    José :

    Keep me posted!

  • 09 Februari 2015 - 17:11

    Herman:

    Hoi Mient,

    Leuk om op de hoogte te blijven. veel succes weer.

    Groet,

    Herman

  • 19 Februari 2015 - 13:22

    R:

    Hallo Mient,
    Geweldig dat jullie weer gaan. Juist in deze arme omgeving , met zoveel honger naar kennis is jullie input zo belangrijk. Janneke en ik blijven jullie volgen in jullie prachtige werk'
    Groetjes Jannke en Rienk

  • 19 Februari 2015 - 13:28

    Rienk Roukema:

    Hallo Mient,
    Geweldig dat jullie weer gaan. Jullie practische kennis stimuleert de vakmensen daar weer om verder te gaan. Veel succes. We blijven jullie volgen. Hartelijke groet van Janneke en Rienk

  • 25 Maart 2015 - 10:10

    Rienk J. Roukema:

    Hallo Mient,
    Bedankt voor je mailtje. 8 april is al heel dicht bij. Sterkte bij al jullie voorbereidingen.
    Groetjes van Janneke enRienk

  • 11 April 2015 - 16:28

    Rienk J. Roukema:

    Hallo Mient.
    Hopelijk zijn jullie veilig geland in Tsikistan. We zien al ,weer uit naar jullie nieuwe ervaringen.
    Veel sterkte bij jullie werk.
    Hartelijke groet van Janneke en Rienk.

  • 15 April 2015 - 17:58

    Marijke:

    Graag lees ik de reisverslagen. Nieuwe ervaringen en bijdragen om de kennis aldaar te vergroten en ook om de mensen daar toch ook een groot deel zelfstandig te kunnen laten functioneren.

    Groetjes,

    Marijke Koelman

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mient

Actief sinds 24 Jan. 2010
Verslag gelezen: 529
Totaal aantal bezoekers 70389

Voorgaande reizen:

18 September 2014 - 27 Oktober 2014

NGO-werk in Tadjikistan

07 September 2011 - 20 Oktober 2011

Home of Hope in Sri Lanka

27 April 2010 - 28 Mei 2010

Studyhome en fysiotherapie

Landen bezocht: