Foto impressie van vorig verblijf fysio-collega´s - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Mient Riddersma - WaarBenJij.nu Foto impressie van vorig verblijf fysio-collega´s - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Mient Riddersma - WaarBenJij.nu

Foto impressie van vorig verblijf fysio-collega´s

Door: Mient

Blijf op de hoogte en volg Mient

29 Januari 2010 | Nederland, Amersfoort

Na veel voorbereiding qua materialen verzamelen en meelopen op onze orthopedische instrumentmakerij en rolstoelwerkplaats staat mijn garage bomvol en is mijn brein aangevuld met nuttige kennis! De injecties zijn gedaan, de reisapotheek samengesteld en info-materieel/boeken staan te wachten om de komende maanden gelezen te worden.
Om jullie alvast een idee te geven van wat ik straks aantref, staan er foto´s op deze site. Ze spreken voor zich, waarbij ik nu al wil zeggen: - wij hebben het zéér luxe en fysiotherapie aldaar is... zie eerste foto!

Ik heb er steeds meer zin in en wil alle m.n. Hoogstraatmensen erg bedanken voor hun meedenken en doen.
Mient

• 30 Januari 2010 - 09:36

Jackie:

Daddy,
    Wat leuk dat je een site bij gaat houden :-)
    De foto's geven een goede indruk van de situatie daar.

• 01 Februari 2010 - 20:07

Eusj:

mient, wat leuk die foto's. geeft goed beeld. ben erg benieuwd. andere wereld, toch ook weer niet..
    ik heb het idee dat het nog heel lang duurt voordat je gaat.

• 05 Februari 2010 - 12:27

Petra:

Mient, ik vind het super dat je dit gaat doen. Ben erg benieuwd hoe je het gaat ervaren, zal wel heftig zijn denk ik. Leuk als je ons op de hoogte houdt van je belevnissen aldaar!Maar het duurt nog even voor je weg gaat...
    Gr. Petra

• 11 Februari 2010 - 13:49

Ron:

Zit er indrukwekkend uit! Ga het zeker volgen. Succes met de voorbereidingen!

• 25 April 2010 - 13:15

Monique:

Ha die Mient,
    Ik heb alle foto's nog even bekeken.
    Veel werk aan de winkel denk ik,maar wel een uitdaging! Nogmaal alle goeds,
    Liefs Monique en Paul.

• 04 Mei 2010 - 14:37

Maggie:

ha Mient,
    wat leuk om je foto's te zien. Het lijkt me een heel bijzondere ervaring.
    Ben heel trots op je!
    Tot over een poosje!